12.10.2011

Engelske jenter

Nå som jeg har vært i Cambridge en stund har jeg begynt å legge merke til en del ting som tydeligvis er veldig vanlig blant ungdommen, spesielt jentene.

For det første, (og dette er utrolig ekkelt) så dusjer de aldri når de har trent eller har hatt gym. Nei, i stedet så bruker de hårføneren som henger på veggen til å tørke svetten, og så oversprayer de seg med kroppsspray og deodorant og parfyme og diverse andre ting som skal få deg til å lukte godt. Men dette ritualet deres tar så lang tid at de kunne like gjerne dusjet i stedet; da hadde de også luktet bedre. Befinner du deg uheldigvis i garderoben når en gjeng engelske jenter kommer inn etter gym, ja da sliter du. For de tar ikke hensyn i det hele tatt til den stakkars lille utlendingen som sitter i et hjørne og prøver å skifte, de bare fyller rommet med alle slags stinkende og kvalmende dufter og forlater det som da er blitt et gasskammer. Ikke gøy, i det hele tatt.

Sorry, du stinker fortsatt















For det andre så kler alle her seg så rart, det er først nå jeg ser hvor mainstream Tromsø faktisk er. Eller så er det kanskje bare mainstream her å være veldig ANNERLEDES. Jeg mener, går du rundt i gangene på CRC i noen timer har du på den tiden sett så mye rart at du nesten ikke tror det selv. Her finnes alt fra grønne hanekammer til transvestitter (ja, vi har et par her på skolen) og kinesere og norsker (og de er rare de, ja! haha) og spanske, og alt du kan tenke deg egentlig, vi har til og med brunkremtryner (som også bruker ekstremt korte topper, back to the 80s) og gangstere og drittunger, hele pakka. Har så lyst til å ta bilder, men tenker at det kanskje er å ta den litt for langt..

For det tredje, så synes jeg hårfrisyrene som jentene har her er så forferdelige. Den ene som er populær er at du starter skillet ditt ved øret ca, og drar hele luggen over til andre siden, for så å lage et digert kråkereir oppå hodet ditt. Den andre som de liker godt, er at de fortsatt har en del sidelugg, men i tillegg lar de store hårremser henge ned på hver side av ansiktet, og setter resten opp i et kråkereir/bustete hestehale. Det ser rett og slett ut som de ikke har tid eller penger til å få fikset håret sitt. Jeg må få tatt bilde av det en eller annen gang! Forresten, så røyker ca ALLE ungdommene her. Og bare for å nevne det, jentene sminker seg aalt for mye, det skulle ikke vært lov! Sorry, men jeg synes det er grusomt. De engelske jentene (og guttene forsåvidt) får gjøre som de vil, og så får jeg synes det jeg vil. Cheers.

Tumblr_lko0qipoqj1qbbj0do1_r1_500_large
Jepp, engelsk pannelugg
Tumblr_lsi6bmid8l1qzxxk7o1_500_large
Og her har vi et fint lite kråkereir á la England

0 ord:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...